Whitekish Mengembalikan Senyuman Menawan Anda

Tidak dinafikan semua orang inginkan gigi yang putih dan berseri-seri. Ini kerana ianya memberi impak kepada penampilan kita agar lebih nampak menarik serta rasa yakin diri. Dengan Whitekish dapat membantu kita memiliki gigi yang putih dan sihat.


Produk Whitekish dihasilkan daripada 100% bahan semulajadi iaitu arang tempurung kelapa. Diproses menjadikannya serbuk arang yang selamat digunakan didalam pembersihan gigi.


Kandungan formulasinya memang selamat digunakan, tanpa was-was dan telah mendapat kelulusan daripada pihak KKM.

Selain memutihkan gigi, Whitekish juga dapat membunuh bakteria yang menjadi punca mulut berbau. Produk ini juga dapat membantu menghilangkan karang gigi serta meneutralkan tahap ph dalam mulut. Apa yang penting ianya tidak mempunyai bahan penghakis (peroxide). 


Cara penggunaan Whitekish terbaik adalah mengikut kepada gambar di atas. Dimana dalam tempoh 7 hari, hanya 2 kali sehari. Manakala untuk minggu kedua 2 kali seminggu dan seterusnya. Dan kita boleh lihat keberkesanannya seawal 1 minggu.

Gosok gigi seperti biasa. Setelah selesai boleh bilas mulut dengan air bersih.

Boleh lihat perbezaan sebelum dan selepas penggunaan Whitekish. Gigi memang nampak bersih dan putih. Kita juga akan rasa seronok melihat kepada kesan selepas penggunaannya.



Jom dapatkan Whitekish, untuk kembalikan senyumana menawan korang :-)

Keterangan lanjut boleh layari:-
https://whitekish.com/
Call / sms / wasap : 0178898878

Ulasan

Catatan Popular