Perisa King’s Wafer Terbaru - Bluberi dan Mangga!


Buah mangga merupakan buah tropika yang dikenali di Asia kerana keunikan rasa dan aroma yang harum. Ia pasti memikat hati sesiapa saja dengan kewangian unik buah mangga. Bluberi boleh didapati dalam pilihan warna indigo, dari beri yang berwarna merah tua hingga ungu gelap, ia digemari orang ramai kerana mempunyai warna yang menarik perhatian dan rasa yang unik. King’s Wafer menganjurkan dua perisa yang terbaru: King’s Wafer perisa Mangga dan King’s Wafer perisa Vanila bersama dengan Bluberi. King’s Wafer Perisa Mangga dalam bentuk wafer menggunakan kelazatan dan kemanisan unik buah tropika mangga.

Peminat aiskrim dapat menikmati aiskrim yang lazat dengan lapisan wafer. King’s Wafer menggabungkan aiskrim vanilla dengan sirap berperisa bluberi, gabungan ini telah memberikan aroma yang berbeza untuk anda. Keharuman buah mangga sentiasa memikat selera kita. Jadi, Ia merupakan buah tropical yang paling popular di Asia! Keunikan aroma mangga pasti menawan hati
orang ramai. Dengan ratusan jenis mangga, peminat buah tropika ini pasti boleh menikmati sepanjang tahun.

King’s Wafer perisa Mangga memberi rasa eksotik buah mangga dalam bentuk wafer. Ia mempunyai gabungan yang sempurna, gabungan wafer bersama dengan blok aiskrim mangga yan  menyelerakan. Peminat Mangga pasti dapat menikmati aiskrim buah topika ini tanpa sebarang kerisauan.

King’s Wafer perisa Bluberi adalah gabungan klasik antara aiskrim vanila dan sirap bluberi biru Bersama dengan lapisan wafer. King’s Wafer perisa Bluberi ini telah menjadi pencuci manis yang lazat and istimewa. Aiskrim ini menghasilkan kelazatan unik dan melegakan orang ketika menikmatinya pada cuaca yang panas.


KING’S WAFER PERISA BLUBERI (62ML) RM1.50
Gabungan klasik antara aiskrim vanila dan sirap bluberi biru bersama dengan lapisan wafer. King’s
Wafer perisa Bluberi ini telah menjadi pencuci manis yang lazat and istimewa. 


KING’S WAFER PERISA MANGGA (62ML) RM1.50
Aiskrim perisa Mangga bersama dengan lapisan wafer yang lembut memberi keunikan rasa dan aroma yang harum. Peminat aiskrim boleh menikmati kelazatan buah tropika ini.

King’s Wafer perisa Mangga dan King’s Wafer perisa Bluberri dalam bentuk hidangan individu yang baharu boleh didapati di pasaraya, kedai runcit serta kedai petrol yang terpilih: Petron dan Petronas pada harga jualan yang disyorkan iaitu RM1.50 mulai Oktober 2018.

Ulasan

Catatan Popular