Saya Memilih Berus Gigi Systema!

 Bertempat di Concourse Old Wings One Utama, saya telah berkesempatan menghadiri road show yang dianjurkan oleh berus gigi no. 1 Jepun iaitu SYSTEMA!

Dengan kempen Start Right Brush Right, mengajak pengunjung untuk memilih dan memberus gigi dengan betul. Saya telah memilih berus gigi Compact, dan saya dapati berus gigi sangat praktikal untuk saya. Keadaan muka berus yang runjing memudahkan saya untuk membuat penggosokkan gigi. Dan paling penting, berusnya begitu lembut dan memberi keselesaan ketika menggunakannya.

Saya juga dapati harga yang ditawarkan oleh berus gigi agak berpatutan dengan teknologi yang ditawarkan. Memang berbaloi!

Bagi memastikan gigi kita kekal bersih, kita perlulah sentiasa menggosoknya setiap hari. Dengan SYSTEM yang mempunyai bulu berus yang begitu nipis dan lembut, menjadikan aktiviti menggosok gigi saya setiap hari bukan lagi mimpi ngeri. Tiada ngilu dan pendarahan gusi!

Ulasan

Catatan Popular