Tiga Barangan LAZADA Yang Saya IDamkan Sempena Dengan Karnival Membeli-Belah 11.11

Hari ini 11.11 pagi-pagi saya sudah terjah laman web LAZADA. Serius ada banyak promosi yang best dan menarik sampai rambang mata tak tahu nak pilih yang mana. Memang jimat betul jika belanja pada kempen  Festival Membeli-belah LAZADA 11.11  yang bakal berlangsung pada 11 November 2018 di laman web Lazada Malaysia

Namun dalam banyak barang yang ditawarkan, saya memang idamkan 3 barangan ini untuk anak saya.

1. PRADO Remote Control RC Alloy Axcavator

 Saya dah banyak kali survey permainan ini.  Memang rata-rata dijual agak mahal dan susah nak dapatkan harga diskaun yang terbaik. Jadi bila saya lihat ada jualan di LAZADA yang murah sehingga 75%, haruslah tidak saya melepaskan peluang. Harganya RM49.80, murah betul!


2. Osh Larva Kids Ride On

 Anak saya memang peminat no. 1 kartun Larva. Jadi bila saya melihat ada potongan harga sehingga 33% mainan Larva yang sangat come ini. Tentulah saya teruja untuk menghadiahkan kepada anak perempuan saya yang bongsu. Harganya adalah RM47.04 sahaja.

3. Genki Pants Jumbo!

Isteri saya pasti gembira bila saya menambah stok pampers anak kami. Ini merupakan keperluan yang sentiasa dibeli setiap bulan. Jadi bila Festival Membeli-Belah Lazada 11.11 ada menawarkan pada harga yang murah, haruslah saya membelinya. Sekurang-kurangnya dapat menjimatkan perbelanjaan pampers pada bulan ini dan bulan hadapan. Harga RM75.20, dengan 37% diskaun diberikan. Murah!

So, uolls jangan lupa untuk terjah Festival Membeli-belah LAZADA 11.11  yang berlangsung pada 11 November 2018!

Ulasan

Catatan Popular