Neubodi Pilihan Semua Wanita Yang Pentingkan Keselesaan dan Gaya


Neubodi telah menjalankan penyelidikan yang luas dan telah merekabentuk rekaan menerusi patung tiga dimensi (3D) , mengikut kesesuaian setiap bahagianbagi memenuhi permintaan wanita yang datang dengan saiz payudara yang berbeza-beza dan juga bentuk badan.

“Every Woman Deserves the Right Bra”  falsafah dalam satiap rekaan daripada jenama Neubodi. 

"To us, design starts with the desire to allow every woman to afford a beautiful, high quality quality without having to compromise for fit. We devote 100% to ensure our collections are made from high quality materials and superior craftsmanship. This is why every piece of Neubodi bra requires a far greater proportion of manual work -- - from crafting, cutting, stitching, testing to fitting, each bra goes through at least 45 stages of assembly with over 60 different parts of materials to create the impeccable fit.”
Anne Tan, Pengarah Urusan &  Pengasas Neubodi


Jenama Neubodi terkenal sebagai 'bra specialist' pertama di Malaysia, yang memperkenalkan

"The Holistic Fitting Session". Percaya atau tidak pengukuran untuk mendapatkan saiz bra terbaik dan sesuai dengan kita hanya dengan sentuhan, penglihatan dan  merasai sendiri ketika kita memakainya.

Bra pilihan saya yang 'super-comfy'

Paling best staff Neubodi sememangnya sangat profesional melayan dan mengajar kita cara pemakaian dengan betul. Sekaligus memberi kepuasan kepada kita dalam mendapatkan bra yang terbaik. Saya juga sangat selesa ketika mencuba bra di fitting room di Neubodi sebabnya ianya luas, selesa dan cantik.

Biarpun saya masih remaja namun saya tidak ada masalah untuk mencari bra yang sesuai dengan saiz badan saya. Ini kerana Neubodi menawarkan saiz dari 65A sehingga 100I. Selain itu dengan gaya hidup saya yang aktif setiap hari, ternyata bra Neubodi mampu memberi keselesaan dan kesempurnaan yang saya ingini.

Terutama ketika saya berpeluh, saya tidak lagi mengalami masalah tidak selesa (seperti gatal dan kerengsaan kulit badan). Ini kerana fabrik bra Neubodi yang saya pilih sesuai dengan cuaca di Malaysia. Begitu juga ketika saya bersukan, saya akan memakai Neubodi Sport Bra dan ternyata saya lebih yakin dengan aktiviti yang saya lakukan.


Gambar kiri adalah sebelum memakai Neubodi dan sebelah kanan setelah memakai produk Neubodi


Antara koleksi bra Neubodi






Nak dapatkan produk Neubodi bolehlah singgah  mana-mana outlet Neubodi seperti dibawah.

 Mid Valley Megamall
 One Utama Shopping Centre
 Bangsar Village II
 Encorp Strand (High Street)
 Empire Shopping Gallery
 Aeon Bukit Tinggi Shopping Mall
 Imago Shopping Mall
 Vivacity Shopping Mall
 Suria Sabah Mall

Ibu pejabat dan boleh juga wal-in untuk pembelian produk Neubodi di sini :-

Neubodi Holdings Sdn Bhd
52A-3, Jalan PJU 5 / 20D, Kota Damansara 47810 Petaling Jaya, Selangor T: +603 6150 1288 F: +603 6142 8385

Laman web rasmi:


Jangan lupa untuk sertai kempen "BRA DRIVE" (Derma dan Kitar Semula Bra) bagi membantu mereka-mereka yang sedang memerlukan bantuan.

Ulasan

Catatan Popular